AURA!

Jag och PevElina (hon ville ha et stort E) har skrivit en dikt :D
Vi har även druckit kaffe (eller opium?) och vi sitter och gör massa ljud och grejer. Dikten är det enda vi behöver göra idag. Vi ska redovisa den kl 13.30 kl är nu 10.30 och vi är klara..hmmm.
Jag tycker iallafall den blev jättefin! Den skulle skrivas  på ett romantiskt sätt. Alltså inte med massa kärlek och grejs utan EPOKEN romantiken :) Såklart.




Här kommer en bild på mig och Eve från september förra året.



Pevve äger :)

Kommentarer
Postat av: Eve

"Här kommer en bild på mig och Eve från september förra året."



det är inte du och jag, det är en svart prick och jag!!



sisi, jag äger ^^

2009-09-11 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0