Aloha!

Hej bloggen, Johanna heter jag.

Har varit sjuk senaste 3 dagarna och börjar bli väldigt uttråkad

so what else is there to do than to start a blog?

 

Tänkte bara köra lite Main facts om mig

  • Johanna Fundelius heter jag
  • Bor i västerås
  • Går media/samhäll på gymnasiet.
  • Har haft ett par bloggar förut, men som jag inte skrev i regulbundet.

 

Ok enough with the boring stuff! Nu kör vi Random facts!

  • Älskar saker som luktar gott, typ body butter , scrubs och läppglans.
  • Är ganska intresserad av mode, men gör allt jag köper till min egen stil.
  • Intresserad av musik. Lyssnar mest på indie pop, rock , folk men lyssnar också på mycket annat.
  • Spelar lite gitarr och ukulele.
  • Gillar inte när folk inte bryr sig ,eller inte försöker och förstör för sig själva eller sig andra.
  • Lägger in många engelska ord när jag pratar svenska.
  • Älskar allt som har med England att göra.
  • Har en pojkvän som är från England, och bor där.

Kommentarer
Postat av: Harry Lexington

Jag är glad att du har börjat en blogg. Kan inte vänta att se mer älskling :)

2009-09-10 @ 21:27:35
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0