Tankar

Kan inte sova så jag sitter och skriver på texten om mig själv..

Jag gillar inte att sitta här och skriva om mig själv, eftersom jag inte gillar mig själv särskilt mycket. Jag har svårt att tro att någon gillar mig som jag är. Jag kommer aldrig duga precis som jag är, så jag låter inte folk se mitt riktiga jag eftersom det inte duger. Det är alltid något som är fel. Det är inte bara en känsla jag har, jag vet det och har fått höra det av folk som står mig närmast. Om jag dög skulle det alltid finnas någon där för mig. Jag försöker att inte känna, för det är så mycket lättare att leva då.


Kommentarer
Postat av: Blöta Fötter - Nadja Ekholm

Johanna <3<3

2011-02-13 @ 12:02:07
URL: http://blotafotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0