London

Var ju i London för typ en månag sen! Fan vad jag älskar stan. Hade gärna varit där lite längre.
Dag 1: Flög dit, jag måde skitilla och..vi behöver inte gå in på detaljer. Kom till hotellet och gick ut och åt pizza. Mådde illa tills jag gick och la mig på kvällen.
Dag 2. Gick på oxford street hela dagen! Blev tagna av polisen för att vi tog olämpliga bilder vid en ambasad, men dom släppte oss som tur var hoho. Drack öl på kvällen, allt stängde 12 dock. Sedan gick vi och letade efter nattbussen i timmar.
Dag 3. Camden market! Väldigt mysigt. Åkte till hotellet,drack lite och åkte sedan til shoreditch för öl och tequila! Sen hände det lite skit som var väldigt onödigt.
Dag 4. Åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0