Mitt första inlägg

Har ju inte skrivit mycket här på sistone, men tänkte börja igen. Tittade tillbaks på mitt första inlägg och såg att vissa saker jag skrev inte stämde längre, tänkte korrigera lite.



Tänkte bara köra lite Main facts om mig

  • Johanna Fundelius heter jag
  • Bor i västerås- Inte länge till
  • Går media/samhäll på gymnasiet. Tagit studenten fuck yeah!!
  • Har haft ett par bloggar förut, men som jag inte skrev i regulbundet.

 

Ok enough with the boring stuff! Nu kör vi Random facts!

  • Älskar saker som luktar gott, typ body butter , scrubs och läppglans.
  • Är ganska intresserad av mode, men gör allt jag köper till min egen stil.Nja lite väl va..
  • Intresserad av musik. Lyssnar mest på indie pop, rock , folk men lyssnar också på mycket annat.
  • Spelar lite gitarr och ukulele.
  • Gillar inte när folk inte bryr sig ,eller inte försöker och förstör för sig själva eller sig andra. Har fått lite mer insikt och insett att ibland är man bara för utmattad för att bry sig, eller har viktigare saker för sig.
  • Lägger in många engelska ord när jag pratar svenska.
  • Älskar allt som har med England att göra. Ok kanske inte allt.
  • Har en pojkvän som är från England, och bor där. Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0