Once and never again

Kom på att jag har varit singel i över ett år nu, och det senaste året har varit jävligt bra. Men nu börjar jag fan längta efter ett förhållande igen, och det hjälper ju inte att det vimlar av charmiga pojkar i denna stad. Fan då. Vi får se hur det blir. Just nu njuter jag bara av att kunna gå ut och göra vad jag vill(på helgerna iallafall eftersom jag jobbar heltid). Just ja! har inte berättat om jobbet. Jag jobbar på Marks&spencer café på St Thomas hospital. Det ligger precis vid london eye och big ben. Jag undrar hur många semesterbilder jag crashar på väg till och från jobbet. Det går väll bra, väldigt stressigt och mycket press. Får stå i kassan, och hålla koll på alla mynt. Dom har lixom tioöringar här!
Tror jag är ganska inne på att plugga i skottland nästa år.
Från i fredags på förkrör med louise och kyle. Var på KOKO sen också och såg life in film, jag är så himla bortskämd med spelningar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0