You're wearing too much make up and showing too much flesh

Nu har jag varit i london i 15 dagar, men känns som flera månader. Har spenderat massa pengar, varit ute en del, träffat sköna och mindre sköna människor, fixat national insurance number och inget jobb. Hemlängtan börjar komma nu. Hoppas det blir bättre när jag får jobb så jag inte bara går runt utan någon plan. Det är ganska skönt att bara kunna göra vad man vill på dagarna dock. Idag ska jag ha en fixa-dag. Har kollat massa online applications som jag ska fylla i när jag har lite mer energi. Så ska jag tvätta och organisera lite i mitt rum också. Stannar nog hemma ikväll och sparar pengar. Känns väldigt surt när man är i London. Saknar mina vänner också. Amanda ska nog flytta hit i november så ska vi nog starta flatshare med louise och kanske någon till :) awesome! Måste bara kommentera tjejerna på uteställena här... tror det är dresscode come fuck me som gäller för dom. Kul att kolla på deras desperate försök att få uppmärksamhet av killarna. Jag trodde jag skulle blogga så mycket när jag kom hit, men det är som att det händer alldeles för mycket saker. Tar typ inga kort längre heller. Men jag antar att det blir mer sen när man har kommit in i livet här. Oh well.
Från en vecka sedan med Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0